SITE IÇI ARAMA

27 Nisan 2013 Cumartesi

Mazlum Çimen Lal Figan 2013 Dinle





















Mazlum Çimen Son Albümü, Mazlum Çimen Yeni Albümü, Mazlum Çimen 2013, Mazlum Çimen 2013 Dinle, Mazlum Çimen 2013 Albümü Dinle, Mazlum Çimen 2013 Şarkıları, Mazlum Çimen 2013 Yeni Albümü Dinle, Mazlum Çimen Lal Figan Albümü Dinle




Mazlum Çimen Lal Figan Albüm Şarkıları



1 Allah İçin
Söz: Gedai - Müzik: Geleneksel
2 Ben Hayatta En Çok Babamı Sevdim
Şiir: Can Yücel - Müzik: Mazlum Çimen
3 Bugün Nalan'ı Efkarım
Söz: Aşık Meluli - Müzik: Mazlum Çimen
4 Çıksam Issız Dağlara
Söz & Müzik: Mazlum Çimen
5 Gel Gönül
Söz: Yasemin Göksu - Müzik: Mazlum Çimen
6 Zehir Zıkkım
Söz & Müzik: Mazlum Çimen
7 Ne Kadınlar Sevdim Zaten Yoktular
Şiir: Atilla İlhan - Müzik: Mazlum Çimen
Seslendiren: Selçuk Yöntem
8 Sen Olsaydın
Söz: Emekçi - Müzik: Mazlum Çimen
9 Bıktım Ben
Söz & Müzik: Mazlum Çimen
10 Zeren
Söz: Menderes Samancılar - Müzik: Mazlum Çimen

0 yorum:

Yorum Gönder

Albüm Dinle, Son Albümler, Yeni Albümler, Albüm Şarkıları Copyright © 2012 | Template created by Alb�m Dinle | Powered by Blogger